بیشتر از تو

 

 

نمی گم عوض شدی نه تو هنوزم مهربونی                           حدسش و من زده بودم نمی خوای پیشم بمونی

 

روزای اول این عشق اشتیاقت تازه تر بود                               حالا با صد التماسم واسه من شعر نمی خونی

 

بعضی وقتا اگه حرف و خبری جایی نباشه                              نمی ری دیگه سراغ قصه های خودمونی

 

گفتی تنها نامه من تو دست همه ست عزیزم                         نامتو من بفرستم حالا به کدوم نشونی

 

بنویسم روی پاکت بایه تیکه یاد غربت                                    برسه به یه ستاره به یه عشق آسمونی

 

پشت پنجره نشستم واسه تو می نویسم                             که شاید رد شه از اینجا سایه محو جنونی

 

یه روزی خوندم یه جایی از عزیز بی وفایی                             واسه دوام یک عشق ، عاشق و باید برونی

 

بهترین جمله دنیا فکر کنم همینه زیبا                                    عمری دنبال تو بودم اونی که می خوام همونی

 

صبر و حوصله نداشتن عادت همه ست عزیزم                         تو که نیستی مثل اونها تو خود رنگین کمونی

 

نه جواب نامت این نیست اونو بعدا می نویسم                         که سلام گلدونا رو به گلاشون برسونی

 

گفتم این و بنویسم که دوست دارم عزیزم                               بیشتر از تو من می دونم که تو اینو نمی دونی...